Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Моите обороти съсвсем се оправиха, след като запуших клапана за картерните газове, смяна на маншета, изтриване на грешки и адаптация. Сега ще направим една матрица за този маншет и ще го излеем от специален силикон. Май пак ни чака сваляне на всмукатели...Проблема според мен е, че клапана за картерните газове е направен след дросела, за да не го цапа. Обаче изпусне ли клапана или държи високи обороти на празен ход или ги клати, понеже моторчето се стреми да овладее положението. Ако се направи както е на 145-цата, на която картерните газове влизат преди дросела, ядове няма да има, защото дросела като се затвори след него няма да има друг въздух. Верно ще го цапа, ама по добре да го чистя, отколкото окото да ми е заварено в оборотомера.

    п.с А колкото до колата- Аз си я обичам , макар и да е 155 к.с и разни дизели 1.9 с чип да ми пълнят филтъра със сажди муахахах
    Last edited by GammaRay; d.m.y г., 07:56.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #32
      Като ви каже човек че едно нещо върши работа значи е така. Аз съм сменил поне на 5 колектора това уплътнение и съм слагал винаги полиуретанови К-маншети и колите нямат проблеми. Включително и на моята. С едностранно действие е ама ти какво действие мислиш, че имаш в колектора? Плюс това маншета е за много високо налягане/вакум и без проблем се справя с колектора ама правете каквото сметнете за добре.

      Нещо ми се струва, че се задълбавате не където трябва.
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:04.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Аз съм сменил поне на 5 колектора това уплътнение и съм слагал винаги полиуретанови К-маншети и колите нямат проблеми.

        Нещо ми се струва, че се задълбавате не където трябва.
        OEM в това е разликата, ти си сложил пневматично уплътнение, а ние семеринг. Двете имат коренно различен профил и предназначение. Факт е, че след смяната му работата на двигателя коренно се промени. В крайна сметка за колко се сваля един колектор- детска игра
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #34
          Аз останах с впечатлението, че си мнение и че К-маншета не става. X маншети няма да намериш, просто защото са рядко приложими и не се предлагат. А аз съм сигурен, че в момента и семеринга държи при теб и проблема ти с този въздух там е оправен и имаш още някаква драма с нещо друго. Например с Тоции Бегали

          Респонс имаш ли на педала? Като натиснеш рязко газта глъхне ли за момент? Има ли последващи припуквания в генерацията?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Не, изрязва се яко. На семеринга не вярвам и размера му не беше точен. В момента колата работи значително по-добре, но задържането на по-високи обороти ми се струва ненормално дълга. Сега има едно пътуване около 150 километра и ще я видя как ще се държи.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #36
              Братле. Всякя добре работеща 156-ца задържа оборотите в движение. Това е заложено в софтуера. Не мога да те разбера. Ако за теб това е проблем... не знам но докато имаше проблем рева, сега пак ревеш когато всичко е на ред. Мини една адаптация и всичко ще си е на ред. В движение трябва да ти поддържа малко над 1100 об. над 60 км/ч. Между 40 и 60 трябва да държи 980 об. по спомен. Оборотомера ти може да те лъже за точните обороти, но на диагностика ако влезеш ще видиш, че съм прав. И според мен си сядай на Д-то и си карай работата
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аз останах с впечатлението, че си мнение и че К-маншета не става. X маншети няма да намериш, просто защото са рядко приложими и не се предлагат. А аз съм сигурен, че в момента и семеринга държи при теб и проблема ти с този въздух там е оправен и имаш още някаква драма с нещо друго. Например с Тоции Бегали

                Респонс имаш ли на педала? Като натиснеш рязко газта глъхне ли за момент? Има ли последващи припуквания в генерацията?
                Адаш, аз имам респонс на педала на газта. Какво ще рече това,т.е. къде е проблема?
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #38
                  Да имаш респонс значи да реагира веднага. Ако има забавяне от половин секунда и повече значи нямаш добър респонс.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Значи нямам респонс, има леко замисляне когато и набия газта
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Това може да се оправи с почистване и адаптиране на дросела, но може и да е много коварен проблем които изисква редица измервания и диагностика.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        Проблема е, че такова уплътнение в Пловдив не може да се намери, бях те помолил да снимаш тези които ти си купил от SKF, но явно си забравил. Допускам, че К маншет с еластичността на оригиналният би вършил работа, но не и този твърд семеринг който сложихме.
                        Има поне 2 фирми в Пловдив. Хубате и Микромакс. Ако няма в Хубата Микромакс могат да ти го направят от какъвто материал и твърдост пожелаеш. Полиуретана според мен е най-ъдачен. Издържа на висока температура, масло, износване, уплатнява уникално. Аз ползвам К-маншети от микромакс на доста атмосфери(над 100) и никакви проблеми с уплътняване на въртящи се и възвратно-постъпателни механизми
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • #42
                          Хубата имат със сигурност защото съм ги питал. Имат и полиуретанови.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Хубата нямат такъв маншет.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                              Хубата нямат такъв маншет.
                              ОЕМ на няколко пъти се опита да ти каже, че не е необхотим точно ТАКЪВ маншет. Кажи им размерите и материала и те ще ти предложат не по-лош от оригиналния. Ако искаш точно ТАКЪВ - свали му размерите, драсни една скица и я занеси в Микромакс, за 20 лева ще ти направят поръчката, после за всяка бройка цената ще пада. Може да питаш Ферариста за вида на полиуретана. Микромакс могат и да ти предложжат материал, ако им кажеш при какви условия ще работи, ама предпочитат да не го правят. Нямам грам свободно време, иначе с радост ще ви помогна.
                              Алфа 156 1,8ТС 1998г

                              Comment


                              • #45
                                Да, до Хубата ходихме два пъти, дадох им оригиналният маншет, но нямат нищо подобно като еластичност и форма. Единственото подобно на оригинала е семеринг, но той не става. Минах над 200 километра след смяната на оригиналният маншет и адаптацията на дросела. Двигателя си работи без клатене на оборотите след като загрее, но оборотите му са високи. На място задържа 1100 а в движение 1500, това се появи след смяната на маншета със семеринг. В понеделник ще го поръчаме в Микромакс.
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X